کیانوش جهانپور

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در کشور به گفته سخنگوی وزارت بهداشت افزایش یافت.

به گزارش مشرق، کیانوش جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۵۱۲ بیمار جدید مبتلا به کووید در کشور شناسایی شدند.

وی افزود: به این ترتیب مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷۶۳۸۹ نفر رسید.

جهانپور گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۹۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و تا امروز ۴۷۷۷ نفر از بیماران، جان باخته و دیگر در بین ما نیستند.

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت تا کنون ۴۹۹۳۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند.

وی افزود: 3643 نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

جهانپور ادامه داد: تا کنون ۲۹۹ هزار و ۲۰۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
    2 5
    البته روزه سه روز فقط آب و یا نوشیدنی بدون کالری و پروتئین و با کالری کمتر از ۲۰۹ به مدت سه روز که معادل سی روز روزه به سبک اسلامی میشود. در مدل سه روزه در هر دو هفته تمامی سیستم ایمنی دوباره صفر نمیشود ولی در سیستم روزه اسلامی تمامی سیستم ایمنی از نو صفر میشود. علت در این هست که در رژیم کم کالری و کم پروتئین سه روزه تنها سلولهای ایمنی معیوب از بدن دفع میشود ولی در سیستم روزه اسلامی علاوه بر دفع سلولهای ایمنی معیوب عامل ریشه ای تولید سلولهای ایمنی معیوب یعنی کموکین ها که باعث تولید سه هورمون استرس یعنی کورتیزول و نوراپی نفرین و آدرنالین میگردند نیز کاملا از خون پاک میشوند و ریشه استرس را نیز کاملا از نو صفر میشود و برای همین سیستم ایمنی بدن بصورت بسیار بهتری از روزه سه روز میتواند بدن را در مقابل بیماریها محافظت کنند. برای همین باعث کاهش فشار خون کاهش تورم های مختلف بدن و باعث بهبود هورمونهای دیگر مثل ملاتونین و خواب عمیق تر و با کیفیت تر میگردد.
    • IR ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
      0 2
      دکتری؟
  • IR ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    2 0
    چه غوغایی کرده نظرت راجع به چین-امریکا و انگلیس چنان استفاده ای از حرفت کردند که من جای چین بودم تمام ارتبطم با ایران را قطع می کردم-در تحریم و سختی روزافزون مردم ایران قطعا شریک هستی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس